" The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched- they must be felt with the heart."
17/06/2011
Pada tarikh ini aku akan memulakan sessi penstabilan makanan.. setelah aku mengalami kemalangan motosikal.. target aku 5 bulan iaitu pada 17/11/2011 aku nak turun sehingga 78kg min.. harap aku dapat achieve the targer.. sbb aku dah x tahan dgn badan aku yg sekarang.. harap2 bila menjadi aku bole maintain balik.. so kawan2 plz bg aku sokongan dan galakan untuk aku capai target aku... buat masa skrg nie aku masih x mempunyai perkerjaan yg tetap..so aku bole fokus utk turunkan berat badan aku.. owh yeah
0 Responses

Post a Comment

  • " I love walking in the rain, 'cause then no-one knows I'm crying.”


    Plz visit

    Ombak Swimming Club

    Ombak Swimming Club
    Ombak Swimming Club is a club that is open for everyone. We mainly provide swimming class for ALL : 1. From Children to Adult 2. Group and private Our main operation centre is at Pusat Akuatik Darul Ehsan, Seksyen 13, Shah Alam, Selangor.

    Lets Chat